پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5728
-
الف
+

بازیگران ایرانی که مبتلا به کرونا شدند+تصاویر

با شیوع ویروس کرونا، برخی از بازیگران ایرانی به این بیماری مبتلا شدند که در زیر درباره آن‌ها بیشتر خواهیم خواند.

با شیوع ویروس کرونا، برخی از بازیگران ایرانی به این بیماری مبتلا شدند که در زیر درباره آن‌ها بیشتر خواهیم خواند.

به گزارش آی‌فیلم، ویروس کرونا زودتر از آن‌چیزی که فکرش را کنیم وارد کشورمان شد و آنچنان جاخوش کرده که متأسفانه روزانه شاهد جان‌باختگان تعداد زیادی از هموطنانمان هستیم. کسانی که اگر مسائل بهداشتی را بهتر رعایت می‌کردند امروز نه اسیر دستگاه اکسیژن و بیمارستان بودند و نه اسیر خاک.

کرونا ویروسی جمعی است، بیماری که در بین بسیاری از اقشار سیاسی، اجتماعی، هنرمندان و ... وجود دارد و بدون لحظه‌ای توقف بسیاری از چهره‌های کشور را به خود مبتلا کرده است. تا امروز در بین برخی از چهره‌های هنری از جمله بازیگران سینما و تلویزیون ایران، "بهاره رهنما"، "لیلا بلوکات" و "کیانوش گرامی" به بیماری کرونا مبتلا شدند و دوران نقاهت و درمان خود را سپری می‌کنند. همچنین در بین دیگر بازیگران "بهروز بقایی" اولین بازیگری بود که در همان اولین روزهای ورود ویروس کرونا به کشور به این بیماری مبتلا شد و توانست با قرنطینه خانگی او را شکست دهد.

لیلا بلوکات

این بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی نیز با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرامی خود از وجود ویروس کرونا در بدنش اطلاع داد و نوشت: «بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید. من سه ماه قرنطینه را رعایت کردم و در آخر که زندگی جریان پیدا کرد و ستاد مبارزه با کرونا یکی یکی مکان‌های عمومی و رفت و آمدها را آزاد کرد، قسمت شد و سفر کردم به مشهد مقدس و به دیدار بچه‌های معلول شتافتم. ولی افسوس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از جانب خودم باز هم این ویروس منحوس امانم نداد و مرا نیز مبتلا کرد.»

بهاره رهنما

رهنما هم روز گذشته، با انتشار متنی در اینستاگرام، از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داد و در این باره نوشت: «جمعه تون به شادی... روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کرونا رو با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل میگذرونم. چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی را منتشر کنم، خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم خواهم گفت و ...»

کیانوش گرامی

بازیگر سریال‌هایی چون «میوه ممنوعه» هم با انتشار تصویری از خودش در اینستاگرام خبر ابتلایش به ویروس کرونا را تایید کرد و در گفت‌وگویی که پیش از این با یکی از خبرگزاری‌ها داشت از مردم درخواست که ماسک بزنند به همه نکات پزشکی عمل کنند.

 

بیشتر بخوانید:

بهروز بقایی کرونا را شکست داد

کرونا چقدر به سینمای جهان ضرر زد؟

آغاز ضدعفونی سالن‌های سینماها از امروز

 

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر